Popis činnosti Odboru kancelář tajemníka
Odbor kancelář tajemníka zabezpečuje zejména následující činnosti:
Informace o oddělení živnostenský úřad zde
- spolupracuje při přípravě zasedání zastupitelstva a schůzí rady, především při kompletaci a rozesílání podkladů pro tato jednání;
- zajišťuje zřízení a činnost pracoviště krizového řízení, které zabezpečuje plnění úkolů OÚ a OÚ ORP podle krizového zákona, dále podle zákona o IZS, agendy civilní ochrany, na úseku obrany státu, zajišťuje plnění povinností obce podle zákona o utajovaných informacích a bezpečnostní způsobilosti, vede agendu hospodářských opatření pro krizové stavy;
- administrativně zajišťuje činnost organizační složky Jednotka sboru dobrovolných hasičů,
- zajišťuje správu počítačové sítě, informačních systémů města, webových stránek města, technicky zajišťuje propojení s ostatními informačními systémy veřejné správy (dopravní agendy, datové schránky, základní registry, apod.), zajišťuje agendu kybernetické bezpečnosti;
- zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu (např. i evidenci razítek, vystavování a evidenci průkazek, evidenci školení, zajištění praxe studentů, evidenci publikací a tiskovin, spolupráci s kronikářkou, atd.);
- zajišťuje sekretariát tajemníka
- zabezpečuje agendu veřejných sbírek;
- poskytuje právní služby starostovi města, místostarostovi, tajemníkovi, zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu, členům městského zastupitelstva a ředitelům příspěvkových organizací města v oblasti jejich funkčního a pracovního působení na úseku samostatné i přenesené působnosti města, formou konzultační činnosti, přípravy, aprobování, sepisování písemností právního charakteru;
- zajišťuje revizi, přípravu a evidenci obecně závazných vyhlášek a nařízení města;
- zajišťuje zastupování města v soudních řízeních;
- v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem zajišťuje vymáhání pohledávek;
- vede evidenci válečných hrobů;
- technicky i organizačně zabezpečuje režim elektronické úřední desky a elektronické podatelny;
- vede evidenci smluv a zajišťuje jejich zveřejnění v registru smluv;
- vede pro radu města personální agendu ředitelů neškolských příspěvkových organizací zřizovaných městem;
- vede agendu soudců přísedících;
- zabezpečuje výkon působnosti vyvlastňovacího úřadu;
- vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy;
- metodicky zajišťuje realizaci nástrojů zvyšování kvality ve veřejné správě pro úřad (např. benchmarking, Dobrý úřad);
- technicky zajišťuje provoz webových stránek města;
- vede agendu ztrát a nálezů;
- objednává, eviduje a vydává kancelářské a hygienické potřeby;
- provádí legalizaci a vidimaci;
- zajišťuje vyvěšení státní vlajky na budovách úřadu při státních svátcích
- zajišťuje činnost podatelny, doručování pošty;
- zabezpečuje správu fyzické úřední desky;
- příjimá žádosti o výpis z rejstříků trestů, výpisy z CzechPOINTu;
- zajišťuje evidenci, provoz, údržbu, opravy, pojištění a hospodárné využití služebních vozidel;
- eviduje služební cesty a spotřebu PHM;
- vede evidenci stížností;
- metodické vedení spisové služby (včetně systému VERA) a skartačního řízení;
- vede agendu k zákonu č. 106/1999, včetně zpracování výročních zpráv;
Bohuslav Fiala | tajemník úřadu
Mgr. Bohuslav Fiala
tajemník úřadu
+ 420 544 121 101
+ 420 608 180 631
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 2. NP, kancelář tajemníka
Mgr. Martina Polášková | právnička města a vedoucí živnostenského úřadu
+ 420 544 121 102
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka
Munir Massow | sekretariát tajemníka
Munir Massow
sekretariát tajemníka
+ 420 544 121 119
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka
Mgr. Libuše Hrozková | mzdová účetní
mzdová účetní
personalistka
+ 420 544 121 130
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka
Barbara Macháčková | krizové řízení, CO
krizové řízení
spisová služba
+ 420 544 121 129
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP
Zdeněk Pavlík | správce sítě
správce sítě
technik spisové služby
+ 420 544 121 125
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), přízemí (první dveře vlevo)
Ladislav Stehlík | správce sítě
správce sítě
webové stránky
+ 420 544 121 185
Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), přízemí
Renata Němcová | podatelna
podatelna
+ 420 544 121 180
Kancelář: Palackého náměstí 65 (budova historické radnice), přízemí, dvorní trakt vlevo