• Popis činnosti Odboru kancelář tajemníka

    Odbor kancelář tajemníka zabezpečuje zejména následující činnosti:

    Informace o oddělení živnostenský úřad zde

    • spolupracuje při přípravě zasedání zastupitelstva a schůzí rady, především při kompletaci a rozesílání podkladů pro tato jednání;
    • zajišťuje zřízení a činnost pracoviště krizového řízení, které zabezpečuje plnění úkolů OÚ a OÚ ORP podle krizového zákona, dále podle zákona o IZS, agendy civilní ochrany, na úseku obrany státu, zajišťuje plnění povinností obce podle zákona o utajovaných informacích a bezpečnostní způsobilosti, vede agendu hospodářských opatření pro krizové stavy;
    • administrativně zajišťuje činnost organizační složky Jednotka sboru dobrovolných hasičů,
    • zajišťuje správu počítačové sítě, informačních systémů města, webových stránek města, technicky zajišťuje propojení s ostatními informačními systémy veřejné správy (dopravní agendy, datové schránky, základní registry, apod.), zajišťuje agendu kybernetické bezpečnosti;
    • zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu (např. i evidenci razítek, vystavování a evidenci průkazek, evidenci školení, zajištění praxe studentů, evidenci publikací a tiskovin, spolupráci s kronikářkou, atd.);
    • zajišťuje sekretariát tajemníka
    • zabezpečuje agendu veřejných sbírek;
    • poskytuje právní služby starostovi města, místostarostovi, tajemníkovi, zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu, členům městského zastupitelstva a ředitelům příspěvkových organizací města v oblasti jejich funkčního a pracovního působení na úseku samostatné i přenesené působnosti města, formou konzultační činnosti, přípravy, aprobování, sepisování písemností právního charakteru;
    • zajišťuje revizi, přípravu a evidenci obecně závazných vyhlášek a nařízení města;
    • zajišťuje zastupování města v soudních řízeních;
    • v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem zajišťuje vymáhání pohledávek;
    • vede evidenci válečných hrobů;
    • technicky i organizačně zabezpečuje režim elektronické úřední desky a elektronické podatelny;
    • vede evidenci smluv a zajišťuje jejich zveřejnění v registru smluv;
    • vede pro radu města personální agendu ředitelů neškolských příspěvkových organizací zřizovaných městem;
    • vede agendu soudců přísedících;
    • zabezpečuje výkon působnosti vyvlastňovacího úřadu;
    • vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy;
    • metodicky zajišťuje realizaci nástrojů zvyšování kvality ve veřejné správě pro úřad (např. benchmarking, Dobrý úřad);
    • technicky zajišťuje provoz webových stránek města;
    • vede agendu ztrát a nálezů;
    • objednává, eviduje a vydává kancelářské a hygienické potřeby;
    • provádí legalizaci a vidimaci;
    • zajišťuje vyvěšení státní vlajky na budovách úřadu při státních svátcích
    • zajišťuje činnost podatelny, doručování pošty;
    • zabezpečuje správu fyzické úřední desky;
    • příjimá žádosti o výpis z rejstříků trestů, výpisy z CzechPOINTu;
    • zajišťuje evidenci, provoz, údržbu, opravy, pojištění a hospodárné využití služebních vozidel;
    • eviduje služební cesty a spotřebu PHM;
    • vede evidenci stížností;
    • metodické vedení spisové služby (včetně systému VERA) a skartačního řízení;
    • vede agendu k zákonu č. 106/1999, včetně zpracování výročních zpráv;
  • Bohuslav Fiala | tajemník úřadu

    Mgr. Bohuslav Fiala
    tajemník úřadu

    + 420 544 121 101
    + 420 608 180 631

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 2. NP, kancelář tajemníka

  • Mgr. Martina Polášková | právnička města a vedoucí živnostenského úřadu

    Martina Polášková

    + 420 544 121 102

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka

  • Munir Massow | sekretariát tajemníka

    Munir Massow
    sekretariát tajemníka

    + 420 544 121 119

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka

  • Mgr. Libuše Hrozková | mzdová účetní

    Libuše Hrozková

    mzdová účetní
    personalistka

    + 420 544 121 130

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP, kanceláře tajemníka

  • Barbara Macháčková | krizové řízení, CO

    Ing. Barbara Macháčková

    krizové řízení
    spisová služba

    + 420 544 121 129

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), 1. NP

  • Zdeněk Pavlík | správce sítě

    Zdeněk Pavlík

    správce sítě
    technik spisové služby

    + 420 544 121 125

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), přízemí (první dveře vlevo)

  • Ladislav Stehlík | správce sítě

    Ladislav Stehlík

    správce sítě
    webové stránky

    + 420 544 121 185

    Kancelář: Palackého náměstí 260 (budova nové radnice), přízemí

  • Renata Němcová | podatelna

    Renata Němcová

    podatelna

    + 420 544 121 180

    Kancelář: Palackého náměstí 65 (budova historické radnice), přízemí, dvorní trakt vlevo

  • Věra Flajsarová | doručovatelka

  • Věra Flajsarová

    doručovatelka
    .row-centered { text-align:center; } .col-centered { display:inline-block; float:none; /* reset the text-align */ text-align:left; /* inline-block space fix */ margin-right:-4px; } table tbody>tr:nth-child(even)>td { background-color: #272727 }