Městský úřad obnovuje své služby. Do budovy však zatím můžete jen po předchozím objednání

Městský úřad obnovuje od pondělí 20. dubna svůj provoz. Vyřízení úředních záležitostí se ale bohužel neobejde bez omezení, která respektují mimořádná opatření a doporučení vlády a epidemiologů. Budovy i nadále zůstanou zamčené a dovnitř budou moci vstoupit občané pouze po předchozí domluvě. U vstupních dveří si je vždy vyzvedne daný pracovník.

Na přepážky pro pasy, řidičské průkazy a registr vozidel si občané můžou domlouvat termín nejen e-mailem a telefonicky. Doporučujeme také online rezervace na webu www.slavkov.cz – elektronické služby – elektronická objednávka. Na tomto místě si můžete vybrat přesný termín návštěvy.

I nadále doporučujeme občanům řešit své záležitosti zejména e-mailem, telefonicky nebo datovou schránkou. Tu si můžete během několika málo minut zřídit na kontaktním místě CzechPointu -podatelně městského úřadu nebo na poště.

Připomínáme také, že po dobu nouzového stavu všechny státní instituce pohlížení na propadlé doklady jako na platné a proto není nutné nyní vyřizovat doklady kvůli konci jejich platnosti. (Pokud jejich platnost vypršela v době po 12. březnu 2020).

„Samozřejmě chceme spustit veškeré služby v maximálním rozsahu, který je nyní možný. Poslední měsíc se úřad soustředil na činnosti spojené s krizovým řízením, péčí o nejvíce ohrožené skupiny občanů a celkové zvládnutí koronavirové epidemie ve městě, a přestože valná část správních činností probíhala i v této době, jsme rádi, že můžeme teď už vyjít vstříc všem občanům, kteří byli současným stavem při osobním vyřizování svých záležitostí na úřadě omezeni. Abychom však zabránili zanesení koronaviru do  vnitřních prostor, musíme přistoupit k opatřením, která riziko minimalizují. Jednací místnosti budeme po každém jednání desinfikovat a pracovníci budou používat ochranné prostředky. Chráníme tak naše pracovníky, chod úřadu a hlavně občany, kterým chceme nabídnout bezpečné prostředí,“ uvedl tajemník úřadu Bohuslav Fiala. Připomněl, že samozřejmostí bude dodržování platných vládních nařízení: vstup do budov pouze s rouškami a dodržení minimálně dvoumetrových rozestupů při čekání před budovou.

 

Úřední hodiny úřadu se obnovují v rozsahu:

Pondělí                7:30 – 17:00

Úterý    8:00 – 13:00 (pouze pasy, řidičské průkazy, občanské průkazy, registr vozidel a matrika)

Středa  7:30 – 17:00

 

Kontakty na přepážky:

Občanské průkazy: 544 121 138

Pasy: 544 121 139

Registr řidičů:  544 121 136, 544 121 181

Řidičské průkazy: 544 121 133

Matrika: 544 121 114, 544 121 122

 

Podatelna
tel. 544 121 111, 544 121 180

Pondělí                7:00 – 17:00

Úterý    7:00 – 14:00

Středa  7:00 – 17:00

Čtvrtek 7:00 – 14:00

Pátek    7:00 – 14:00

Pokladna
tel. 544 121 117

Pondělí                7:30-17:00
Úterý    8:00-13:00
Středa  7:30 – 17:00

 

Kompletní kontakty i informace o aktuální dostupnosti jednotlivých pracovníků naleznete zde:

kontakty na úředníky