Od dnešního dne (15. 2. 2021) městský úřad v souladu s novými ustanoveními nouzového stavu OBNOVUJE běžné úřední hodiny.

  • I nadále žádáme o upřednostňování elektronické komunikace, rezervace návštěv na konkrétní termín a dodržování hygienických opatření (ruce, roušky, rozestupy).
  • V hodiny, které nejsou stanoveny úřední dobou, budou budovy úřadu zamčené a objednané klienty budou zaměstnanci úřadu vpouštět a vypouštět individuálně.
  • Žádáme také, abyste v případě podání dokumentů na podatelnu, využívali možnost podání přes okno z Palackého nám.)
  • Mimo úřední hodiny je úřad otevřený po předchozím objednání s konkrétním zaměstnancem. Aktuální informace o přítomnosti zaměstnanců městského úřadu naleznete zde

Úřední hodiny se obnovují v rozsahu:

Městský úřad

Pondělí 7.30 17.00
Úterý 8.00 13.00 (pouze pasy, řidičské průkazy, občanské průkazy, registr vozidel)
středa 7.30 17.00
Polední pauza: 11.30 – 12.30
Mimo úřední hodiny je úřad otevřený po předchozím objednání s konkrétním zaměstnancem.

Podatelna

Pondělí 7.00 17.00
Úterý 7.00 14.00
středa 7.00 17.00
Čtvrtek 7.00 14.00
Pátek 7.00 14.00
Polední pauza: 11.30 – 12.30

Pokladna

Pondělí 7.30 17.00
Úterý 8.00 13.00
středa 7.30 17.00
Polední pauza: 11.30 – 12.30
.row-centered { text-align:center; } .col-centered { display:inline-block; float:none; /* reset the text-align */ text-align:left; /* inline-block space fix */ margin-right:-4px; } table tbody>tr:nth-child(even)>td { background-color: #272727 }