Chci si pronajmout obecní byt
Jak začít:
Záměr pronajmout byt vyhlašuje rada města formou zveřejnění na úřední desce. Zveřejnění obsahuje adresu domu s bytem a jeho bližší specifikaci (velikost apod.).
Jak na to:
- Zájemce o pronájem bytu vyplní Žádost o pronájem obecního bytu (tištěnou nebo on-line v systému Portálu občana)
- Následně vyplněnou žádost doručí na podatelnu Městského úřadu Slavkov u Brna (v případě elektronického odeslání v systému Portál občana je žádost zaevidována automaticky) nebo pracovníkovi odboru správy budov a tepelného hospodářství.
- Záměr pronájmu bytu vyhlašuje formou zveřejnění na úřední desce rada města. Zveřejnění obsahuje adresu domu ve kterém se byt nachází a jeho bližší specifikaci (umístění v domě, dispozice bytu, cena nájmu, datum a čas prohlídky bytu pro uchazeče, termín pro podání přihlášek, apod.)
- Při účasti na prohlídce bytu má žadatel možnost si prostory osobně prohlédnout, případně se doptat na další informace a podmínky pronájmu.
- Žadatel následně vyplní Závaznou přihlášku do výběrového řízení na pronájem bytu a vyplněnou ji předá na podatelnu Městského úřadu Slavkov u Brna nebo pracovníkovi odboru správy budov a tepelného hospodářství.
-
Po uzavření termínu pro podání přihlášek do výběrového řízení se sejde bytová komise, která posoudí přijaté přihlášky a odbor SBTH následně předkládá radě města zprávu s popisem doručených písemných žádostí a doporučením bytové komise. Rada města rozhodne o přidělení bytu formou usnesení o budoucím vybraném nájemci.