Odbor kancelář tajemníka a živnostenský úřad
zabezpečuje zejména následující činnosti:
- spolupracuje při přípravě zasedání zastupitelstva a schůzí rady, především při kompletaci a rozesílání podkladů pro tato jednání;
 - zajišťuje zřízení a činnost pracoviště krizového řízení, které zabezpečuje plnění úkolů OÚ a OÚ ORP podle krizového zákona, dále podle zákona o IZS, agendy civilní ochrany, na úseku obrany státu, zajišťuje plnění povinností obce podle zákona o utajovaných informacích a bezpečnostní způsobilosti, vede agendu hospodářských opatření pro krizové stavy;
 - administrativně zajišťuje činnost organizační složky Jednotky sboru dobrovolných hasičů,
 - zajišťuje správu počítačové sítě, informačních systémů města, technicky zajišťuje propojení s ostatními informačními systémy veřejné správy (dopravní agendy, datové schránky, základní registry, apod.), zajišťuje agendu kybernetické bezpečnosti;
 - zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu (např. i evidenci razítek, vystavování a evidenci průkazek, evidenci školení, zajištění praxe studentů, evidenci publikací a tiskovin, spolupráci s kronikářem, atd.);
 - zajišťuje sekretariát tajemníka;
 - zabezpečuje agendu veřejných sbírek;
 - poskytuje právní služby starostovi města, místostarostovi, tajemníkovi, zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu, členům městského zastupitelstva a ředitelům příspěvkových organizací města v oblasti jejich funkčního a pracovního působení na úseku samostatné i přenesené působnosti města, formou konzultační činnosti, přípravy, aprobování, sepisování písemností právního charakteru;
 - zajišťuje revizi, přípravu a evidenci obecně závazných vyhlášek a nařízení města;
 - v souladu s jednacími řády zastupitelstva a rady a podle pokynů starosty nebo tajemníka úřadu předkládá, zpracovává nebo zajišťuje zpracování materiálů na jednání orgánů města;
 - připravuje návrhy vnitřních předpisů města v oblasti svojí věcné působnosti;
 - spolupracuje s ostatními odbory v rámci výkonu vlastní i jejich působnosti, zejména při kontrole a vymáhání dodržování smluvních podmínek; zajišťuje zastupování města v soudních řízeních;
 - v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem zajišťuje vymáhání pohledávek;
 - vede evidenci válečných hrobů;
 - technicky i organizačně zabezpečuje režim elektronické úřední desky a elektronické podatelny;
 - vede evidenci smluv a zajišťuje jejich zveřejnění v registru smluv
 - vede pro radu města personální agendu ředitelů neškolských příspěvkových organizací zřizovaných městem;
 - vede agendu soudců přísedících;
 - zabezpečuje výkon působnosti vyvlastňovacího úřadu;
 - vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy;
 - metodicky zajišťuje realizaci nástrojů zvyšování kvality ve veřejné správě pro úřad (např. benchmarking, Dobrý úřad);
 - technicky zajišťuje provoz webových stránek města;
 - vede agendu ztráty a nálezy;
 - objednává, eviduje a vydává kancelářské a hygienické potřeby;
 - provádí legalizaci a vidimaci;
 - zajišťuje vyvěšení statní vlajky na budovách úřadu při státních svátcích
 - zajišťuje činnost podatelny, doručování pošty;
 - zabezpečuje správu fyzické úřední desky;
 - přijímá žádosti o výpis z rejstříku trestů, výpisy z Czech Pointu;
 - zajišťuje evidenci, provoz, údržbu, opravy, pojištění a hospodárné využití služebních vozidel;
 - eviduje služební cesty a spotřebu PHM;
 - vede evidenci stížností;
 - metodické vedení spisové služby (včetně systému Vera) a skartačního řízení;
 - vede evidenci poskytnutých informací dle zákona č. 106/99 Sb., včetně zpracování výroční zprávy;
 - zajišťuje plnění povinností města podle GDPR;
 - zastřešuje a řídí organizaci voleb a místního referenda, včetně metodické pomoci obcím správního obvodu, zajišťuje školení okrskových volebních komisí, kontrolu v průběhu hlasování a sčítání hlasů atd.;
 - eviduje čerpání sociálního fondu;
 - eviduje náklady za hovorné, evidence služebních mobilních telefonů;
 - plní funkci zapisujícího orgánu a poskytuje součinnost veřejným funkcionářům dle zákona o střetu zájmů.
 
| Mgr. Fiala Bohuslav | tajemník úřadu | +420 544 121 101 | tajemnik (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Massow Munir | sekretariát tajemníka | +420 544 121 119 | munir.massow (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Mgr. Pospíchalová Petra Nedvědová | vedoucí odboru, právnička města | +420 544 121 160 | petra.pospichalova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Mgr. Salačová Magdaléna | právnička města | +420 544 121 102 | magdalena.salacova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Ing. Macháčková Barbara | krizové řízení, spisová služba | +420 544 121 129 | barbara.machackova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Schwecová Marie | personalistka, mzdová účetní | +420 544 121 130 | marie.schwecova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Vozdecká Lucie | podatelna, Czechpoint | +420 544 121 111 | lucie.vozdecka (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Němcová Renata | podatelna, Czechpoint | +420 544 121 180 | renata.nemcova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Pitáková Taťána | registr živností a zemědělců | +420 544 121 146 | tatana.pitakova (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Bc. Lebeda Karel | kontrolor živností | +420 544 121 144 | karel.lebeda (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Pavlík Zdeněk | správce sítě | +420 544 121 125 | zdenek.pavlik (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Maša Stanislav | správce sítě - informatik | +420 544 121 185 | stanislav.masa (@zav) slavkov.cz | Více informací | 
| Bc. Lovasová Lucie | doručovatelka | Více informací | 
Palackého náměstí 260
684 01 Slavkov u Brna
Bodova pošty, pravá část, roh Palackého nám. – Husova
Palackého náměstí 260
684 01 Slavkov u Brna
Bodova pošty, pravá část, roh Palackého nám. – Husova
| Pondělí | 7:30–11:30 | 12:30–17:00 | 
| Úterý | – | – | 
| Středa | 7:30–11:30 | 12:30–17:00 | 
| Čtvrtek | – | – | 
| Pátek | – | – |